środa, 27 marca 2013

Good girl

Dzisiejsza stylizacja może być dla Was zaskoczeniem, gdyż wybrałam buty na płaskiej podeszwie :) Nie często widuje się takie widoki, lecz w pogodę taką jak teraz ani myślę przemierzać krakowskie ulice w niebotycznie wysokich szpilkach!

Wbrew pozorom są jakieś plusy tak niskich temperatur - mogę się ubierać "na cebulkę", co pozwala na zestawianie różnych materiałów, faktur i kolorów, tworzących ciekawą propozycję dla zmarzluchów.

Tego lata niewątpliwie moim kolorem no 1 będzie fuksja, którą planuję zestawić nie tylko z klasyczną czernią, ale także z innymi jaskrawymi i żywiołowymi kolorami. Obecnie ograniczyłam się jedynie do marynarki, ale gdy tylko zrobi się cieplej, spodziewajcie się prawdziwej bomby kolorystycznej!

Kisses,
G.


 



  






 
 photos by Weronika Pisarek Antimess

Stradivarius coat / Bershka blazer / H&M sweatshirt / Zara shirt / Zara jeans / Zara loafers / second hand bag / Parfois watch

9 komentarzy:

  1. Cudownie Ci w tym kolorze!
    Już chce wiedziec Cię w tej bombie kolorystycznej:D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buty. i moja ulubiona ulica do robienia zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są te Twoje pokręcone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawie! Weri wcześniej mi mówiła, że robi Ci zdjęcia;) Efekty są super, bardzo lubię twój styl!

    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska stylizacja i piękne włosy! :)))

    Zapraszam do mnie: http://venuskerrigan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna marynarka! zwłaszcza jej kolor!

    OdpowiedzUsuń