środa, 17 kwietnia 2013

Pink panther

Tak jak wspominałam w jednym z poprzednich postów, fuksja to mój jeden z ulubionych kolorów tego sezonu. Idealnie komponuje się z najmodniejszymi tego lata paskami oraz kolorem kobaltowym, a odważniejsi zestawiają ją z pomarańczą lub czerwienią. Ja postawiałam na total look, który moim zdaniem, wydobywa jeszcze bardziej głębię tego odcieniu różu.

Natomiast moda na zapożyczanie męskich fasonów i krojów nie powinna być nowością. Pewnie niejedna z Was posiada w swojej szafie elegancki garnitur, który ubiera na mniej lub bardziej formalne spotkania. Jednakże w tym sezonie, męska garderoba jest zdecydowanie doprawiona akcentami feminine , takimi jak wcięte w pasie marynarki lub soczyste kolory. Garnitur, który mam na sobie, od razu podbił moje serce, jest dopasowany, niezwykle kobiecy oraz daje wiele możliwości zestawiania poszczególnych jego części z innymi ubraniami.

Waszym zdaniem zakup garnituru to inwestycja na lata, czy tylko chwilowy trend, który zaraz przeminie?


Kisses,
G.




 







  


 
photos by Magdalena Rachwał

Zara suit / Zara blouse / Zara shoes / H&M Trend clutch / Mango ring / Parfois watch

18 komentarzy:

  1. IDEALNIE! :)
    Ja jestem wielką fanką garniturów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw, wszystko idealnie się komponuje. Według mnie garnitur to inwestycja - jako elegancki ubiór zawsze się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeeetnie wyglądasz w tym zestawie i kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz genialnie!!! Napatrzeć się na Ciebie nie mogę! Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie!!! Masz bardzo oryginalana urodę!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnu garnitur, z fuksją ci do twarzy:) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://decodethedresscode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. na FW miałaś świetne stylówy, ta neonowa spódnica <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!:)Będzie osobny post ze stylizacjami z FW :)

      Usuń
  8. prześliczny różowy garnitur, a buty genialne! całość jest powalająca :)pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://meetankos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten garnitur jest świetny - kolor, krój...
    Ehhh... Ja w takim wyglądam jak straszydło, a Ty po prostu idealnie! Kocham tą stylizację. Obserwuję i czekam na więcej takiej dawki koloru ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im będzie cieplej, tym więcej takich kolorowych setów zagości na blogu :)

      Usuń
  10. Prześwietnie wyglądasz - każda Twoja stylizacja ma coś w sobie! Uwielbiam Cię oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny genialny outfit! Jestem Twoją fanką i poważnie czekam na Twoje projekty/sklep <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu piękne połączenie, jednakże w każdej stylizacji - co nie daje mi spokoju TEN SAM lakier do paznokci. Wygląda to więc jakbyś robiła w jeden dzień stylizacje na dziesięć tygodni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ten sam kolor lakieru pojawia się dość często, ale wynika to bardziej z faktu. iż jest to obecnie mój ulubiony kolor i pasuje do każdej stylizacji :)

      Usuń
  13. Rewelacyjny jest ten garnitur! Szukam takiego od dłuższego czasu i nic :( uwielbiam kolorowe garnitury a przy okazji przydają mi sie do pracy.

    OdpowiedzUsuń