niedziela, 30 marca 2014

Summer, I miss you so much...

Zdjęcia odnalezione całkowicie przypadkowo, w sumie nadal się zastanawiam, dlaczego nie zostały jeszcze opublikowane na blogu. Dzięki nim, uświadomiłam sobie jak bardzo tęsknię za latem! Zatem zostawiam Was z tymi pełnymi słońca zdjęciami i mam nadzieję, że tak samo jak ja, nie możecie doczekać się lata :)

Kisses,
G.

P.S. Kilka ciuszków do przygarnięcia na aukcjach Allegro :)
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=16149546









photos by GLAM

H&M Trend top / Zara pants / Mango wedges / H&M rings / Zara sunglasses

Przy okazji chciałabym Wam także pokazać efekty mojej wizyty podczas Douglas Beauty Street, o której informowałam Was na facebooku. Akcja była zorganizowana na bardzo wysokim poziomie, każda z Pań mogła uzyskać bezpłatne porady dotyczące makijażu, pielęgnacji cery. Co więcej, można się było umówić na profesjonalny makijaż, podczas którego, makijażystka odpowiedziała na wszystkie moje pytania, doradziła jak powinnam się malować i jaka kolorystyka pasuje do mojego typu cery. Kolejno, by uwiecznić niesamowity makijaż, profesjonalny fotograf wykonał sesję zdjęciową, którą możecie oglądać poniżej.

Planowane są następne edycje Douglas Beauty Street, tym razem w innych salonach Douglas w Krakowie, więc macie szansę jeszcze wziąć w nich udział, do czego Was serdecznie zachęcam :)









6 komentarzy:

  1. make up bardzo ładny i widać że przed obiektywem czujesz się jak ryba w wodzie.

    A zdjęcia z lata bardzo fajne i poza butami podoba mi się wszystko, szczególnie portaski.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie! Zazdroszczę takiego promiennego uśmiechu

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your hair, but I'm sure you here it's amazing all the time!
    www.highheelsandtutus.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są mega! ale te buty.. zauroczyły mnie całkowicie! <3
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. krowie spodnie są super:) mam szorty w ten wzór, ale żałuję, że nie kupiłam też tych dłuższych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. soy Claire de Reino Unido y quiero dar testimonio de lo que el Dr. Ozama hizo por mí. yo y mi marido estaba casada desde hace 3 años y, de repente, empezó a llegar tarde a casa sin saber que estaba viendo a otra mujer. Estuve aquí en un día, cuando vi un post de un lanzador de hechizos y decidí darle una oportunidad y en contacto con él. Le dije lo que estaba pasando y él estuvo de acuerdo conmigo y eso fue lo que hizo ayudar. si usted necesita cualquier ayuda para obtener de vuelta su ex, póngase en contacto con él en ozaspelltemple@gmail.com bien.

    OdpowiedzUsuń