wtorek, 15 kwietnia 2014

Denim overalls

Ogrodniczki, które zobaczycie na zdjęciach poniżej są dowodem na to, by nigdy nie mówić nigdy. Cały zeszły sezon zaklinałam się, że nigdy więcej nie założę na siebie dżinsowych ogrodniczek (ostatni raz miałam takie na sobie w wieku 5 lat!). W tym sezonie uległam, ale żeby tego było mało, zakochałam się w nich na zabój, przez co mogłabym je nosić dosłownie codziennie :)

Ogrodniczki są idealnym rozwiązaniem na luźne wyjścia ( w połączeniu z trampkami) lub bardziej stylowe spotkania ( zestawione z szpilkami). Obecnie w sklepach znajdziemy ich przeróżne rodzaje, poczynając od skinny, a kończąc na boyfriendach. Do wyboru do koloru.

A Wy co sądzicie o ogrodniczkach? Hit czy kit?

Kisses,
G.


  



 
 







photos by Karina Graj

Zara overalls / Bershka jacket / Zara t shirt / H&M bag / Zara heels / Parfois watch / H&M rings / Zara sunglasses

14 komentarzy:

  1. często Cie widuję w krk:) masz cudowną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zeby nosic takie ogrodniczki terzab miec figurke, ja jej nie mam wiec od nich stronie :P:P ale Ty wygladasz slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kocham wszystkie spodnie z wysokim stanem, a takie z bardzo wysokim jak ogrodniczki tym bardziej, dlatego chyba zapoluję na jakieś ;)
    Tobie w tych bardzo ładnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Od pewnego czasu obserwuje Twojego bloga i jestem zauroczona! Powiedz mi, czy ogrodniczki to nowa kolekcja Zary?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :*
      Tak, ogrodniczki są z najnowszej kolekcji :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ja też jestem jak najbardziej na TAK, jeśli chodzi o te ogrodniczki! :)
    Świetnie się prezentują na Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  6. te ogrodniczki są genialne! *__*

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie masz chudziutkie ręce ! :) Piękny look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look amazing! Love the overalls.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna sesja ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń